sâmbătă, 15 decembrie 2012

Desene animate

Am facut 2 tricouri pictate pentru niste amici, sot si sotie, el francez, ea romanca :)) Si trebuie sa le primeasca de Craciun ca si cadou din partea finilor. I-am intrebat ce sa le pictez si Ronan a vrut un desen cu un personaj din niste desene animate frantuzesti din 1900 toamna care ii placeau lui foarte mult cand era mic: BOF!
Asa ca am desenat-o pe vaca BOF si cum in desene cel mai bun prieten era o testoasa (n-am gasit cum o chema) inevitabil tricoul pentru sotia lui a fost cu o mica testoasa :)


A fost greu sa gasesc 2-3 imagini cu ele, pentru ca desenele, pe langa faptul ca erau foarte vechi, nu au avut prea mare succes si nu am avut multe variante din care sa aleg. Aici se gasesc cateva imagini cu acele desene: http://www.planete-jeunesse.com/fiche-436-bof.html
Astept sa aflu daca le-au placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu